בלי השירות לא יהיו לקוחות
חברות רבות מצליחות לגייס לעצמן לקוחות רבים אך בסופו של דבר הלקוחות האלו יכולים לברוח מהר מאוד. אותן חברות קטנות בדרך כלל מתפארות במחירים נמוכים הרבה יותר אך מה לעשות שעל מחיר נמוך משלמים בצורה הפוכה והשירות שניתן רע מאוד. אפשר לראות גם באתרי קניות באינטרנט וגם אצל חברות קטנות שמציעות שירותים זולים שבמקרים רבים השירות הוא זה שפגום. שירות לקוחות לא טוב ירחיק את הלקוחות וזה מה שכל עסק חייב להפנים. מוקד שירות הוא מקום חשוב מאוד כדי שהחברה תצליח ואסור לזלזל בו בשום פנים ואופן. מוקד שירות לקוחות חייב להיות איכותי ומותאם לצרכים של הלקוחות, לספק להם שירות מהיר עם צוות עובדים מיומן וגדול בהתאם לאותו עסק ולכמות הלקוחות ולהיות פתוח בשעות הגיוניות.
מוקד שירות הוא הפנים של העסק
גם אם תשקיעו בלקוחות שלכם את המיטב יכול להיות שמוקד שירות לקוחות אחד יעכיר את האווירה ויגרום לנזק כלכלי רב. הנזק הכלכלי בדרך כלל מגיע מתלונה שמגיעה היום בקלות לרשתות החברתיות ולכן הלקוחות שלכם תמיד צריכים להיות מעל לכול. מוקד שירות לקוחות חייב להיות אדיב ונחמד ולספק ללקוחות את כל התשובות ואין כזה דבר שאין תשובה. תמיד יש דרגה בכירה ותמיד יש אחראי משמרת שיספק את התשובות לעובדים שלא יודעים מה להגיד לאותו לקוח לגבי בעיה קיימת או לגבי תלונה מסוימת.
צוות עובדים שאכפת לו
עצם העובדה שיש לעסק שלכם מוקד שירות לא אומר שהסתיימה העבודה. מוקד שירות יכול להיות בסופו של דבר מקום נחמד וממזוג בעל פינת קפה וטלוויזיות להמתנה נעימה אך כשצוות העובדים שלכם הוא צוות עובדים לא מסור ולא אכפתי אתם תהיו בבעיה. מי שעובד במוקד שירות חייב שהשירות יהיה חלק ממנו.