דף הבית
נושאים כלליים

שילוט רכבים




מקדמים את העסק עם שילוט רכבים

לא פעם בזמן שאתם נוהגים בכבישים, אתם שמים לב למכוניות אשר נושאות עליהן שילוט מכוניות כזה או אחר, אשר כל מטרתו העיקרית היא כמובן מיתוג ושדרוג של עסק כזה או אחר המפרסם עצמו על גבי אותן מכוניות. אין כל צל של ספק, כי שילוט רכבים הוא דרך יעילה למתג ולשווק עסקים. יש לציין, כי בניגוד לפרסומות חולפות או אפילו שלטי חוצות כאלה ואחרים, השילוט מתאפיין בניידות רבה, מוביליות, התאמה לסביבה ומקוריות גדולה. ניתן להזמין שילוט רכבים על פי דרישות המוגדרות מראש. ישנו שילוט המתמקד בפרטי יצירת קשר עם הלקוח, לעומת שילוט אחר המשמש לצרכי פרסום ויחסי ציבור בלבד. על מנת לבצע שילוט רכבים יש צורך בכלי תחבורה בלבד, אשר יכול להיות בסוגים וגדלים שונים.

איפה אפשר לשים את השילוט?

בעבר נהוג היה לבצע שילוט רק על רכבי יוקרה, אך כיום נעשה שימוש גם ברכבי אספנות ואחרים. האפקטיביות של שילוט רבים אינה נמדדת בסוג הרכב אלא בהתאמת השילוט הנכון ללקוחות. השילוט חייב להיות חד, ברור ונגיש. צריך לזכור כי מלבד מקרים בהם הרכב עומד, לדוגמא ברמזור או בחנייה, רוב האנשים נחשפים אליו כשהוא בתנועה.

תכונות עיקריות

ניתן למנות מספר תכונות עיקריות המופיעות בכל שילוט רכבים מוצלח. ראשית, הפונט בו משתמשים צריך להיות גדול. אין צורך ביותר ממשפט אחד או שניים, כאשר השילוט כולל באופן בולט גם את שם החברה. מנגד, אסור לשכוח להכניס בתוך שילוט רכבים גם מספר טלפון, כתובת אתר אינטרנט או כתובת פיזית. כל שילוט אמנם מתבצע בצורה שונה בהתאם לקריטריונים הדרושים, אך תכונות אלו יבטיחו כי הבסיס ייעשה בצורה נכונה.

בכל התחומים


לסיכום, שילוט רכבים מוכיח את עצמו עבור כל תחומי התעשייה. כיום מהווה השילוט על גבי רכבים חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של חברה או עסק המעוניינים לקדם את עצמם. מלבד פרסום מוצרים, השילוט עשוי להציע גם שירותים. המשמעות היא חשיפה גדולה יותר, לקוחות חדשים ובעיקר שביעות רצון מצד כל המעורבים.